Onze kernwaarden

Bij Intrum doen we ons best om waarde te bieden voor mensen, bedrijven, aandeelhouders en de samenleving als geheel.

Empathy

Onze business draait om mensen en het helpen verbeteren van de financiële welzijn van zowel consumenten als bedrijven. We streven er altijd naar om mensen met waardigheid en respect te behandelen - zowel onze opdrachtgevers als onze klanten, evenals onze collega's. Dit stelt ons in staat om meer waarde te bieden, diepere betekenis te vinden in het werk dat we doen en uiteindelijk onze gezamenlijke missie te bereiken om bedrijven te laten floreren door zorg te dragen voor hun klanten.

Ethics

Ethiek staat centraal in alles wat we doen, dus we kiezen ervoor om verder te gaan dan alleen naleving. We zijn rolmodellen binnen onze branche en streven ernaar nieuwe normen te stellen en de manier waarop mensen creditmanagement waarnemen te veranderen. Dit betekent een voorvechter zijn van eerlijke behandeling voor alle klanten en samenwerken met klanten en partners die onze waarden delen. Om dit te bereiken, houden we onszelf aan de hoogste normen van eerlijke en oprechte praktijk in alles wat we doen.

Dedication

Als een op mensen gerichte onderneming is een van onze grootste krachten de enthousiasme en betrokkenheid van al onze medewerkers. Door dagelijks te streven naar een beetje beter te zijn dan gisteren, halen we het beste in elkaar naar boven. We groeien als individuen en teams om de toekomst van ons bedrijf vorm te geven, waardoor we meer waarde bieden aan u als klant, evenals aan onze klanten en de samenleving als geheel.

Solutions

Onze toegewijde medewerkers gaan elke dag aan het werk met één doel: problemen oplossen voor onze klanten en cliënten. Aan het eind van de dag is dat het belangrijkste. Door innovatief denken en handelen overtreffen we verwachtingen en nemen we de rol van leiders in onze branche op ons.