Uw klanten terug brengen naar een leven waar duurzame uitgaven mogelijk zijn

Uw klanten terug brengen naar een leven waar duurzame uitgaven mogelijk zijn

Wees gerust, wij hebben de ervaring en oplossingen om uw uitstaande vorderingen te herstellen. Uiteraard is de waarde nog groter wanneer we uw niet-betalende klant behouden en de basis kunnen leggen voor een langdurige en duurzame relatie. Intrum's doel is om uw klanten terug te laten keren naar een leven waarin duurzame uitgaven (weer) mogelijk zijn.

Het gaat altijd om mensen

Om er zeker van te zijn dat we uw klanten op de juiste manier benaderen werken we met persona’s. De persona’s zijn gebaseerd op data en feiten en geven een karakterisering van een bepaald type klant. De combinatie van onderzoek en ervaring heeft ons in staat gesteld deze persona’s te creëren.

Elke persona vertegenwoordigt een klantgroep. Elke klantgroep hebben we een naam en identiteit gegeven in combinatie met karakteristieken welke die groep vertegenwoordigen.

We praten met de jonge student die vergeten is een factuur te betalen en ​​zich af vraagt hoe hij het bedrag dat hij verschuldigd is kan betalen. We praten met het oudere echtpaar dat achterloopt op hun rekeningen en hulp nodig hebben bij het bepalen van prioriteit door aan tegeven wat eerst te betalen. We praten met de alleenstaande werkloze moeder die niet weet hoe ze de eindjes aan elkaar moet knopen. Dit is wat we doen. Elke dag.

In heel Europa praten onze meer dan 8000 collega's met mensen in verschillende stadia van de credit management keten. Voor en na de vervaldatum. Dit is onze expertise en dit doen we al meer dan 100 jaar. Hoe kunnen we klanten het beste helpen wanneer elke klantensituatie anders is? We hebben duik genomen in onze enorme databases en hebben de mensen achter de cijfers geïdentificeerd, de persona’s. Door te weten wie ze zijn en hoe ze denken, kunnen we hen een betere klantenservice bieden en hen helpen naar een duurzaam financieel gezond leven.

Herstel klanten

Mensen helpen terug te keren naar een duurzaam financieel gezond leven betekent een betere kwaliteit van leven voor onze klanten, voorspelbare betalingen voor onze opdrachtgevers en een samenleving met eerlijker handel. Onze verplichting ligt in het herstel van onze klanten en het helpen van zowel onze opdrachtgevers als hun klanten.

Hier is hoe het werkt:

Wanneer we The Onetimer ontmoeten, wat feitelijk 17 procent van ons klantenbestand is, weten we dat ze nog nooit eerder contact hebben gehad met een incassobedrijf. Ze zijn misschien gestrest, bang en misschien een beetje in verwarring over wat de incassobrief die ze hebben ontvangen eigenlijk betekent. Onze medewerkers zijn specifiek opgeleid om deze klant te helpen en zijn uitgerust met de kennis en tools voor het creëren van een betrouwbare en open dialoog. Ze kunnen de klant naar het financieel gezonde pad begeleiden om hen te helpen hun zaak op te lossen en opnieuw winstgevende klanten voor onze opdrachtgevers te worden.

Dus een evenwichtige betalingssnelheid, betalingsresultaten en klanttevredenheid zijn de sleutel tot het succes van onze opdrachtgevers. Hoe we helpen, heeft een direct effect op hoe we als bedrijf succesvol zijn. Als we te hard zijn, zijn de klanttevredenheid en klantrelatie beschadigd. Als we te zacht zijn, dalen onze snelheid en betalingssnelheid. Precies goed, op een zorgzame en professionele manier, en we hebben met succes een klant terug gebracht naar een duurzaam financieel leven.

Onze diensten

Wanneer onze opdrachtgevers ons een zaak sturen, weten we dat ze hun geld snel en betrouwbaar nodig hebben. Misschien nog belangrijker is het dat we weten dat ze graag hun klanten behouden. Churn verminderen en klanten herstellen. Bij Intrum zijn we trots op hoe we ethisch ondernemen en hoe we streven naar het stimuleren van de innovatie en operationele effectiviteit in onze sector.

Wij bieden de volgende diensten: het incasseren van schulden, het kopen van schulden, betalings- en factureringsdiensten en reminder services.