Investor in Customers 

Wij vinden het belangrijk om te leren van uw ervaringen. Daarom hebben wij Investor in Customers gevraagd om onderzoek te doen naar onze dienstverlening. Ontvangt u een e-mail om de vragenlijst in te vullen? Dan hopen wij dat u meedoet. Het invullen van de online vragenlijst is anoniem en duurt 5 tot 10 minuten. Nog vragen? Stuur dan een e-mail naar marketingnl@intrum.com.

Wat is het openstaande bedrag?

Inloggen op de portal

Altijd toegang tot de gegevens van uw openstaande rekening.
Betaalrekening, bancaire lening of hypotheek?

Neem contact met ons op

Gaat de openstaande rekening over een betaalrekening, een lening afgesloten bij een bank of een woninghypotheek? Dan is het helaas nog niet mogelijk om in te loggen. Voor meer informatie over uw openstaande rekening kunt contact met ons opnemen.


Andere openstaande rekening?

Log in via www.intrum.nl/aanmaning

Gaat de openstaande rekening niet over een betaalrekening, een lening afgesloten bij een bank of een woninghypotheek?  Dan kunt u inloggen via www.intrum.nl/aanmaning. De inloggegevens vindt u in het bericht dat u van ons heeft ontvangen.

In de portal kunt u eenvoudig:

  • uw openstaande rekening zien;
  • betalen;
  • een betalingsregeling aangaan; of
  • contact met ons opnemen.