Bestaat uw kenmerk of referentie uit een letter gevolgd door 8 cijfers? 

En inloggen op de portal lukt niet?

Binnenkort zetten wij uw openstaande rekening over naar een nieuwe online portal. Tussen donderdag 1 november en maandag 19 november vindt het overzetten plaats. Hierdoor kunt u in die periode niet inloggen. Vanaf 19 november logt u in via www.intrum.nl/aanmaning. U ontvangt hiervoor automatisch een gebruikersnaam en wachtwoord.

 

Wat is het openstaande bedrag?

Inloggen op de portal

Altijd toegang tot de gegevens van uw openstaande rekening.
Betaalrekening, bancaire lening of hypotheek?

Neem contact met ons op

Gaat de openstaande rekening over een betaalrekening, een lening afgesloten bij een bank of een woninghypotheek? Dan is het helaas nog niet mogelijk om in te loggen. Voor meer informatie over uw openstaande rekening kunt contact met ons opnemen.


Andere openstaande rekening?

Log in via www.intrum.nl/aanmaning

Gaat de openstaande rekening niet over een betaalrekening, een lening afgesloten bij een bank of een woninghypotheek?  Dan kunt u inloggen via www.intrum.nl/aanmaning. De inloggegevens vindt u in het bericht dat u van ons heeft ontvangen.

In de portal kunt u eenvoudig:

  • uw openstaande rekening zien;
  • betalen;
  • een betalingsregeling aangaan; of
  • contact met ons opnemen.

Belangrijk! Begint de referentie of het kenmerk van de openstaande rekening met een letter gevolgd door 8 cijfers? Binnenkort stappen wij over naar een nieuwe portal. Tussen donderdag 1 november en maandag 19 november vindt het overzetten plaats. Hierdoor kunt u in die periode niet inloggen.