Phishing via sms en telefoongesprekken 

12-06-2019: Vandaag zijn er phishing sms-berichten verstuurd uit naam van Intrum Justitia. In de sms wordt de ontvanger gevraagd om direct te betalen om een beslagprocedure te voorkomen. Deze sms-berichten zijn vals en wij willen u uitdrukkelijk waarschuwen om niet op de link in het bericht te klikken. 

12-06-2019: Wij ontvangen berichten dat mensen gebeld worden door personen die zich voordoen als medewerkers van 'Intrum Justitia'. Op dreigende toon wordt daaropvolgend een directe betaling geëist. 
Let op: dit zijn geen telefoongesprekken vanuit Intrum. Hier is sprake van fraude (phishing). 

Meer lezen over het sms-bericht of de telefoongesprekken. Klik dan hier.

Laat ons u helpen

Altijd en overal!

Log in op de portal

De status van uw openstaande rekening checken of een betalingsregeling aangaan? Dit gaat eenvoudig via de portal, op een moment dat het u uitkomt.

In de portal kunt u ook:
• uw contactgegevens beheren;
• een betaling doen; of
• een contactformulier naar ons versturen.


Liever telefonisch contact?

Bel ons gerust

Voor meer informatie over uw openstaande rekening kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen. Het telefoonnummer vindt u in het bericht dat u van ons heeft ontvangen.

Bericht niet bij de hand? Belt u ons dan op telefoonnummer 088-1189999. Wij zijn op dit telefoonnummer bereikbaar van maandag tot en met donderdag, van 08.30 tot 18.00. Op vrijdagen helpen wij u graag van 8.30 tot 17.00. In het weekend zijn wij gesloten.

Let op: Op feestdagen hanteren wij aangepaste openingstijden.


Heeft e-mail uw voorkeur?

Gebruik ons contactformulier

Via email staan wij ook voor u klaar. Gebruik het emailadres in het bericht dat u van ons heeft ontvangen.

Bericht niet bij de hand? Maak dan gebruik van het contactformulier. 


Compliment of klacht?

Stuur ons uw mening

Bij Intrum zijn we trots op het leveren van uitstekende klantenservice. Heeft u contact met ons gehad en heeft u een compliment of klacht over onze werkwijze? We stellen het op prijs als u ons dat laat weten.

Klacht opsturen? Intrum hanteert een klachtenprocedure conform de Gedragscode van de Nederlandse Vereniging van Incasso-ondernemingen (NVI). Een klacht indienen kan via post, e-mail of onderstaand formulier. 

Als u kiest voor toezending van uw klacht via post of email, dan kunt u de brief o.v.v. de referentie of ons kenmerk richten aan:

Intrum
t.a.v. Klachtenmanagement
Postbus 36161
1020 MD  Amsterdam 
klachten@intrum.nl


Contactgegevens

Contact met Intrum Nederland B.V.

Bent u op zoek naar onze postbus of andere contactgegevens. Klik hier voor meer informatie.