Laat ons u helpen

Altijd en overal!

Log in op de portal

De status van uw openstaande rekening checken of een betalingsregeling aangaan? Dit gaat eenvoudig via de portal, op een moment dat het u uitkomt.

In de portal kunt u ook:
• uw contactgegevens beheren;
• een betaling doen; of
• een contactformulier naar ons versturen.


Liever telefonisch contact?

Bel ons gerust

Voor meer informatie over uw openstaande rekening kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen. Het telefoonnummer vindt u in het bericht dat u van ons heeft ontvangen.

Bericht niet bij de hand? Belt u ons dan op telefoonnummer 088-1189999. Wij zijn op dit telefoonnummer bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 08.30 tot 17.00 uur.

Let op: Op feestdagen hanteren wij aangepaste openingstijden.


Heeft e-mail uw voorkeur?

Gebruik ons contactformulier

Via email staan wij ook voor u klaar. Gebruik het emailadres in het bericht dat u van ons heeft ontvangen.

Bericht niet bij de hand? Maak dan gebruik van het contactformulier. 


Compliment of klacht?

Stuur ons uw mening

Bij Intrum zijn we trots op het leveren van uitstekende klantenservice. Heeft u contact met ons gehad en heeft u een compliment of klacht over onze werkwijze? We stellen het op prijs als u ons dat laat weten.

Klacht opsturen? Intrum hanteert een klachtenprocedure conform de Gedragscode van de Nederlandse Vereniging van Incasso-ondernemingen (NVI). Een klacht indienen kan via post, e-mail of onderstaand formulier. 

Als u kiest voor toezending van uw klacht via post of email, dan kunt u de brief o.v.v. de referentie of ons kenmerk richten aan:

Intrum
t.a.v. Reputatiemanagement
Postbus 84096
2508 AB  DEN HAAG
klachten@intrum.nl