Bestaat uw kenmerk of referentie uit een letter gevolgd door 8 cijfers? 

En inloggen op de portal lukt niet?

Binnenkort zetten wij uw openstaande rekening over naar een nieuwe online portal. Tussen donderdag 1 november en maandag 19 november vindt het overzetten plaats. Hierdoor kunt u in die periode niet inloggen. Vanaf 19 november logt u in via www.intrum.nl/aanmaning. U ontvangt hiervoor automatisch een gebruikersnaam en wachtwoord.

 

Wij zijn er om u te helpen
Heeft u een bericht ontvangen?

Wij zijn er om u te helpen

Tips & advies

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn openstaande rekening betalen?

U heeft van ons een verzoek ontvangen om een openstaande rekening te betalen. Direct betalen kan online. We bieden u verschillende opties: eenvoudig en snel via iDEAL of via onze beveiligde omgeving door in te loggen. Het is verstandig om snel te betalen, want schulden groeien en gaan niet vanzelf weg. 

Ik wil een betalingsregeling

In dit geval kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen. Gebruik hiervoor het nummer 088-1189999. Een betalingsregeling afspreken is een goede oplossing als u nu niet voldoende geld heeft om de hele rekening te betalen.

Ik heb dit al betaald, wat kan ik doen?

Controleer de status van uw vordering door in te loggen op de portal. Wij willen u eraan herinneren dat het tot 3 werkdagen kan duren voordat er een betaling in ons systeem verwerkt is en op de portal zichtbaar is.

Heeft u de openstaande rekening bij onze opdrachtgever betaald? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Betalen aan onze opdrachtgever is namelijk niet meer mogelijk. 

Dit is niet mijn openstaande rekening, wat moet ik doen?

Neem alstublieft zo snel mogelijk contact op met één van onze medewerkers. Tijdens het contact verzoeken wij u vriendelijk om duidelijk te maken waarom u het niet eens bent met uw vordering. Houdt u er rekening mee dat het incassotraject doorloopt en gemaakte afspraken niet komen te vervallen.

Hoe kan ik de betaaldatum aanpassen?

Neem hiervoor telefonisch contact op met één van onze specialisten of kies de juiste betaaldatum in uw persoonlijke omgeving

Wie is Intrum?

Wij zijn een incassobedrijf. We kopen en servicen onbetaalde leningen, creditcards en andere schulden bij banken, creditcardbedrijven, detailhandel organisaties en nuts- en telecomproviders. We incasseren ook schulden namens andere kredietverstrekkers en dienstverleners.

Wanneer we achterstanden kopen, is het geld dat u op deze rekening verschuldigd bent, verschuldigd aan Intrum in plaats van aan de oorspronkelijke geldverstrekker. We willen met u samenwerken om u te helpen bij het oplossen van uw schulden. We houden altijd rekening met uw financiële omstandigheden en stellen graag een betaalplan met u op waarmee u uw schulden kunt terugbetalen.

Neem contact met ons op om het samen over de oplossing te hebben. Onze medewerkers gaan graag het gesprek met u aan.

Waarom heb ik een brief ontvangen van Intrum?

Dit komt omdat u waarschijnlijk een onbetaalde rekening hebt en het bedrijf dat u geld verschuldigd bent, aan Intrum heeft gevraagd om de verschuldigde schuld te incasseren. Raak niet in paniek!

Het is een logische stap voor een organisatie om een ​​bedrijf als Intrum te gebruiken om achterstallige rekeningen te incasseren. We willen het betalingsprobleem op een minnelijke manier oplossen, dit betekent zonder dat er een gerechtelijke procedure nodig is.


Wilt u met ons in contact komen?

Wij helpen u graag