
Bericht ontvangen?

Direct betalen

Intrum biedt u verschillende betaalmogelijkheden. Volg de instructies in het bericht dat u van ons heeft ontvangen of betaal online.
Lees meer ›
Inloggen op de portal

Log in op onze portal om uw dossier te bekijken, een betaling te doen en/of een vraag te stellen.
Lees meer ›
Ik kan nu niet betalen

Geen zorgen. In de meeste gevallen kunt u met ons een betalingsregeling overeenkomen, waarbij u het bedrag verdeeld over meerdere maanden betaalt.
Lees meer ›
Ik heb al betaald

Als u het openstaande bedrag al betaald heeft, zijn er verschillende manieren om dit op te lossen.
Lees meer ›
Wat zijn mijn mogelijkheden?

Het belangrijkste is om uit te zoeken wie de schuldeisers zijn en een overzicht te krijgen van uw situatie. Als u niet zeker weet wat u moet doen, kunt u altijd contact opnemen met onze specialisten.
Lees meer ›
Het openstaande bedrag is onjuist

Neem alstublieft zo spoedig mogelijk contact op met een van onze specialisten.
Lees meer ›
Download het inkomsten- en uitgavenformulier

Als u door één van onze specialisten bent geadviseerd om een inkomsten- en uitgavenformulier in te vullen, vindt u dit hier.
Lees meer ›
Ik ben benaderd door een deurwaarder

Als een openstaande rekening lange tijd onbetaald blijft, kunnen wij besluiten om de rekening over te dragen aan een deurwaarder. De deurwaarder kan een dagvaarding uitbrengen. In dat geval zal de deurwaarder de rechter vragen om u te veroordelen tot het betalen van de schuld en de kosten die gemaakt zijn bij de pogingen om de schuld te incasseren. Als de rechter u veroordeelt, kan de deurwaarder overgaan tot het leggen van beslag. Wij zullen er echter alles aan doen om er samen met u uit te komen. Indien dit niet gelukt is en u benaderd bent door een deurwaarder, verzoeken wij u vriendelijk om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de betreffende deurwaarder.
Lees meer ›
Brief ontvangen over een ABN Amro vordering

Informatie met betrekking tot de behandeling van ABN Amro vorderingen
Lees meer ›loading...