Valse berichten 

23-08-2019: Vandaag zijn er valse sms-berichten verstuurd uit naam van Intrum Justitia. In de sms wordt de ontvanger gevraagd om direct te betalen om inbeslagname te voorkomen. Deze sms-berichten zijn vals en wij willen u uitdrukkelijk waarschuwen om niet op de link in het bericht te klikken. Hier is sprake van fraude (phishing). U kunt hiervan melding maken bij de Fraude Helpdesk.

Meer informatie over het sms-bericht? Klik dan hier.  

Een vraag over het openstaande bedrag

Ik heb al betaald

Betaalrekening, bancaire lening of hypotheek?

Neem contact met ons op

Gaat de openstaande rekening over een betaalrekening, een lening afgesloten bij een bank of een woninghypotheek? Dan kunt u voor meer informatie over uw openstaande rekening contact met ons opnemen.

Let op: Het kan tot 3 werkdagen duren voordat een betaling in ons systeem verwerkt is.  


Ons kenmerk heeft 9 cijfers?

Log in via www.intrum.nl/aanmaning

Gaat de openstaande rekening niet over een betaalrekening, een lening afgesloten bij een bank of een woninghypotheek? En heeft ons kenmerk 9 cijfers? Dan checkt u eenvoudig online de status van de openstaande rekening. U kunt hiervoor inloggen op de portal. De inloggegevens vindt u in het bericht dat u van ons heeft ontvangen.

Let op: Het kan tot 3 werkdagen duren voordat een betaling in ons systeem verwerkt is.  

Hebben wij de betaling niet ontvangen? Stuur ons dan het betalingsbewijs via de portal of gebruik onderstaand contactformulier.

Contactformulier