Valse e-mail 

Let op: Fraudeurs hebben nieuwe e-mailberichten verstuurd waarin de naam van Intrum misbruikt is. De valse e-mail is afkomstig van 'mailneroply@intrum.com' en heeft het onderwerp 'Laatste Aanmaning! Voorkom inbeslagname'. Deze e-mail is vals. Wij willen u uitdrukkelijk verzoeken de e-mail te verwijderen en evt. melding te maken bij de fraude helpdesk. Wilt u zien of de door u ontvangen e-mail echt is? Klik dan hier.

Een vraag over het openstaande bedrag

Ik heb al betaald

Betaalrekening, bancaire lening of hypotheek?

Neem contact met ons op

Gaat de openstaande rekening over een betaalrekening, een lening afgesloten bij een bank of een woninghypotheek? Dan kunt u voor meer informatie over uw openstaande rekening contact met ons opnemen.

Let op: Het kan tot 3 werkdagen duren voordat een betaling in ons systeem verwerkt is.  


Ons kenmerk heeft 9 cijfers?

Log in via www.intrum.nl/aanmaning

Gaat de openstaande rekening niet over een betaalrekening, een lening afgesloten bij een bank of een woninghypotheek? En heeft ons kenmerk 9 cijfers? Dan checkt u eenvoudig online de status van de openstaande rekening. U kunt hiervoor inloggen op de portal. De inloggegevens vindt u in het bericht dat u van ons heeft ontvangen.

Let op: Het kan tot 3 werkdagen duren voordat een betaling in ons systeem verwerkt is.  

Hebben wij de betaling niet ontvangen? Stuur ons dan het betalingsbewijs via de portal of gebruik onderstaand contactformulier.

Contactformulier Terug naar vorige pagina