Ik heb al betaald
Neem contact met ons op
Gaat de openstaande rekening over een betaalrekening, een lening afgesloten bij een bank of een woninghypotheek? Dan kunt u voor meer informatie over uw openstaande rekening contact met ons opnemen.
Let op: Het kan tot 3 werkdagen duren voordat een betaling in ons systeem verwerkt is.
Log in via www.intrum.nl/aanmaning
Gaat de openstaande rekening niet over een betaalrekening, een lening afgesloten bij een bank of een woninghypotheek? En heeft ons kenmerk 9 cijfers? Dan checkt u eenvoudig online de status van de openstaande rekening. U kunt hiervoor inloggen op de portal. De inloggegevens vindt u in het bericht dat u van ons heeft ontvangen.
Let op: Het kan tot 3 werkdagen duren voordat een betaling in ons systeem verwerkt is.
Hebben wij de betaling niet ontvangen? Stuur ons dan het betalingsbewijs via de portal of gebruik onderstaand contactformulier.
loading...