Vals sms-bericht en valse e-mail 

Let op: Op 5-10-2020 zijn frauduleuze sms-berichten verstuurd waarin de naam van Intrum misbruikt is. Deze sms-berichten zijn vals. Hierin wordt gevraagd om direct te betalen om een beslagprocedure te voorkomen. Doe dit niet. Meer lezen over het bericht? Klik hier.

Let op: Op 14-10-2020 zijn frauduleuze e-mailberichten verstuurd. De e-mailberichten zijn afkomstig van intrum@blankmediagames.com. Dit is een valse e-mail. We adviseren dit bericht direct te verwijderen. Meer lezen? Klik hier

Een vraag over het openstaande bedrag

Ik heb al betaald

Betaalrekening, bancaire lening of hypotheek?

Neem contact met ons op

Gaat de openstaande rekening over een betaalrekening, een lening afgesloten bij een bank of een woninghypotheek? Dan kunt u voor meer informatie over uw openstaande rekening contact met ons opnemen.

Let op: Het kan tot 3 werkdagen duren voordat een betaling in ons systeem verwerkt is.  


Ons kenmerk heeft 9 cijfers?

Log in via www.intrum.nl/aanmaning

Gaat de openstaande rekening niet over een betaalrekening, een lening afgesloten bij een bank of een woninghypotheek? En heeft ons kenmerk 9 cijfers? Dan checkt u eenvoudig online de status van de openstaande rekening. U kunt hiervoor inloggen op de portal. De inloggegevens vindt u in het bericht dat u van ons heeft ontvangen.

Let op: Het kan tot 3 werkdagen duren voordat een betaling in ons systeem verwerkt is.  

Hebben wij de betaling niet ontvangen? Stuur ons dan het betalingsbewijs via de portal of gebruik onderstaand contactformulier.

Contactformulier Terug naar vorige pagina