Een vraag over het openstaande bedrag

Ik heb al betaald

Betaalrekening, bancaire lening of hypotheek?

Neem contact met ons op

Gaat de openstaande rekening over een betaalrekening, een lening afgesloten bij een bank of een woninghypotheek? Dan kunt u voor meer informatie over uw openstaande rekening contact met ons opnemen.

Let op: Het kan tot 3 werkdagen duren voordat een betaling in ons systeem verwerkt is.  


Referentie begint met een letter?

Log in via www.intrum.nl/inloggen

Begint het referentienummer van de openstaande rekening met een letter gevolgd door 8 cijfers? Dan checkt u eenvoudig online:

  • de status van de openstaande rekening; en
  • de betalingshistorie.

U kunt hiervoor inloggen op de portal. Het enige dat u hiervoor nodig heeft is uw referentie, achternaam en geboortedatum. Ook vind u hier uitleg over wat u kunt doen als wij de betaling niet ontvangen hebben.


Ons kenmerk heeft 9 cijfers?

Log in via www.intrum.nl/aanmaning

Gaat de openstaande rekening niet over een betaalrekening, een lening afgesloten bij een bank of een woninghypotheek? En heeft ons kenmerk 9 cijfers? Dan checkt u eenvoudig online de status van de openstaande rekening. U kunt hiervoor inloggen op de portal. De inloggegevens vindt u in het bericht dat u van ons heeft ontvangen.

Let op: Het kan tot 3 werkdagen duren voordat een betaling in ons systeem verwerkt is.  

Hebben wij de betaling niet ontvangen? Stuur ons dan het betalingsbewijs via de portal of gebruik onderstaand contactformulier.

Contactformulier