Let op: vals sms-bericht 

Wij waarschuwen voor een vals sms-bericht waarin Intrum genoemd wordt. Het bericht is afkomstig van een onbekend telefoonnummer (vb. 5638324383372522). Klik niet op een link in het bericht en verwijder het sms-bericht. Wij hebben melding gemaakt van het valse bericht. 

Dit is Intrum.
We zijn er voor u bij elke stap.

Dit is Intrum.

Wij ondersteunen onze klanten. Van begin tot eind.

Late betalingen komen voor. Wanneer dit gebeurt, staan we klaar voor onze klanten, van begin tot eind.

We begrijpen dat de reden om niet op tijd te kunnen betalen van alles kan zijn, van een vergeten rekening tot levensveranderende gebeurtenissen met grote financiële gevolgen. We zijn ons ervan bewust dat mensen zich in verschillende mate van schuld en financiële omstandigheden kunnen bevinden.

Daarom hechten we veel belang aan het bieden van ondersteuning bij het vinden van een duurzame oplossing, ongeacht de oorzaak.

Met een ethische benadering respecteren we en streven we ernaar om elke individuele situatie te begrijpen. Geleid door onze waarden helpen we onze klanten hun schuld op te lossen en weer controle te krijgen.

Veelgestelde vragen

Dit is Intrum

Wat doet Intrum?

Wij zijn een incasso organisatie en lid van de Nederlandse Vereniging van Gecertificeerde Incasso Ondernemingen (NVI). We helpen de klanten van onze opdrachtgevers met het betalen van openstaande rekeningen, onbetaalde vaste lasten en achterstanden op kredieten. Daarnaast kopen we openstaande rekeningen van onze opdrachtgevers. In dat geval wordt de openstaande rekening daarna aan ons terugbetaald. Wij zoeken altijd samen met u naar een duurzame oplossing. Dit betekent dat we altijd rekening houden met uw financiële situatie. 

Intrum is lid van de NVI en in het bezit van het Incasso Keurmerk.

Neem contact met ons op om het samen over de oplossing te hebben. Onze medewerkers gaan graag met u in gesprek.

Waarom behandelt Intrum mijn schuld?

Dit komt omdat u waarschijnlijk een onbetaalde rekening hebt en het bedrijf dat u geld verschuldigd bent, aan Intrum heeft gevraagd om de verschuldigde schuld te incasseren. Uw account is waarschijnlijk al door hun incassoproces gegaan voordat het bij ons kwam. We hebben gespecialiseerde teams die mensen kunnen helpen met allerlei financiële problemen, waaronder problemen als gevolg van baanverlies of overlijden. Onze enige focus ligt op het overeenkomen van een betalingsregeling of schikking die past bij uw situatie.

Neem alstublieft contact met ons op en we kunnen helpen.

Wat kan ik verwachten van Intrum?

We streven ernaar om elke individuele situatie te begrijpen en onze klanten te helpen bij het oplossen van hun schulden en weer te integreren in het financiële systeem. We hebben een reeks richtlijnen opgesteld in onze inspanningen om ervoor te zorgen dat klanten op een respectvolle manier worden benaderd.

Met behulp van onze 'Treating Customers Fairly'-richtlijnen, waarin 10 principes zijn opgenomen (link naar TCF), zijn we dagelijks in contact met meer dan 250.000 klanten, waarbij we hen helpen om aan hun verplichtingen te voldoen.

Intrum is een bedrijf dat wordt gedreven door onze vier waarden; Empathy, Ethics, Dedication en Solutions. Hier kunt u kunt meer lezen over onze waarden.

Wat als ik uw pogingen om in contact te komen negeer?

Neem alstublieft contact met ons op om uw financiële situatie te bespreken. Als u niets kunt betalen, zullen we u niet vragen te betalen en zullen we u helpen gratis financieel advies te krijgen. Veel klanten maken zich zorgen en stellen het contact met ons uit, maar wensen uiteindelijk dat ze dat eerder hadden gedaan. 

We kunnen u helpen een afbetalingsregeling op te zetten die u zich kunt veroorloven en met u samenwerken om uw schuld af te lossen. Onze klantenservicemedewerkers zijn zeer goed opgeleid en we hebben een specialistisch team om u te helpen als u te kampen heeft met bijvoorbeeld werkloosheid, ziekte of overlijden. Bel ons op 088-1189999.

Wie houdt toezicht op de activiteiten van Intrum?

Intrum wordt gereguleerd door lokale financiële autoriteiten. We volgen lokale en EU-gedragscodes, wetten en voorschriften.

Zie alle veelgestelde vragen ›

Wij zijn er om u te helpen

Heeft u vragen, neem contact met ons op voor ondersteuning