Wie we zijn en wat we doen

Als u bent gebeld door Intrum of een brief heeft ontvangen, is de kans groot dat u één of meerdere rekeningen niet betaald heeft. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn. U heeft nu misschien niet het geld om te betalen, mogelijk heeft u de factuur gemist of bent u het gewoon vergeten. Dat gebeurt. U heeft echter op een bepaald moment afgesproken om te betalen voor een product of dienst. Wij zijn nu benaderd door de verkoper om u te helpen om deze afspraak na te komen.

Bij Intrum communiceren we elke dag met duizenden klanten per telefoon, in brieven, e-mails en andere digitale kanalen, zoals online chat of sociale media. We zijn getrainde en ervaren professionals. We zijn er om die personen te helpen, die zich in een financieel moeilijke situatie bevinden. Dit om een ​​oplossing te vinden voor iedere situatie. Het is ons doel om een open dialoog met u te voeren op basis van vertrouwen.

Wij werken voor bedrijven, organisaties en overheden - groot en klein - in alle sectoren. We doen dit door hun klanten eerlijk en met respect te behandelen, om omstandigheden te creëren waarin elke persoon zich vrij kan maken van schulden en om ervoor te zorgen dat bedrijven betaald krijgen voor hetgeen zij geleverd hebben.

Want als bedrijven betaald worden, kunnen ze groeien, investeren en mensen werven. Dat is belangrijk in onze samenleving. En het is goed voor u en de mensen om u heen.