Herinneringsdiensten

Dankzij ons grondige inzicht in betalingspatronen en -trends kan Intrum de formulering en de frequentie van betalingsherinneringen precies afstemmen op elke individuele klant. Door een beroep te doen op onze diensten bespaart u kostbare tijd en weet u zeker dat uw facturen zorgvuldig en op tijd worden opgevolgd, op de afgesproken tijdstippen. We hebben speciaal ontworpen pakketten voor alle behoeften die op flexibele wijze kunnen worden aangepast, zodat u alles altijd goed onder controle hebt.

Gepersonaliseerde herinneringen

Snellere betalingen

Sterk merk

Consequente en tijdige communicatie


Snelle reactie door Intrum

Met Intrums alom bekende en gerespecteerde merknaam laat u uw klanten weten dat u erop staat dat uw facturen op tijd betaald worden, zoals werd afgesproken tijdens het verkoopproces.

Herrineringen op maat

Dankzij ons diepgaand begrip van het betalingspatroon van verschillende types mensen weet Intrum het ontwerp en de frequentie van de herinneringen af te stemmen op de karakteristieken van elk individu.

Stipte timing voor verzending

Door gebruik te maken van onze herinneringsdiensten verzekert u zich ervan dat uw facturen stipt worden opgevolgd, op de vastgelegde tijdstippen.

Veelgestelde vragen

FAQ - Herinneringsdiensten | Intrum

Zeven facturatiefouten en hoe u ze kunt vermijden

Het is eenvoudig om u te focussen op omzet, en betalingen en facturatie te laten liggen. Alles laten aanslepen tot het einde van de maand, om dan nog snel te factureren: het klinkt veel bedrijven allicht bekend in de oren.

 

Lees hier meer over de dienst >

“Ook in onze herinneringsdiensten steunen wij op onze diepgaande kennis van betalingsprocessen. We hanteren strikte maar respectvolle procedures die u zullen helpen sneller betaald te worden, terwijl we een goede relatie met de klant veiligstellen.”

Guy Colpaert, Managing Director Intrum Benelux

Wat mag u verwachten?

  • 1

    Klik op de knop in deze webpagina en vul het webformulier in.

  • 2

    Nadat alle gegevens over uw type klanten (B2B/B2B, Nationaal/Export,…) zijn verzameld, stuurt uw accountmanager u een prijsvoorstel. U ontvangt binnen 48u reactie van onze kant.

  • 3

    Nadat wij uw gehandtekende contract ontvangen, sturen wij u login gegevens voor ons online portaal en heldere instructies voor het transfereren van dossiers.

  • 4

    U kan van start! Via het online portaal bezorgt u uw dossiers in een handomdraai aan Intrum. De door ons ondernomen acties en geïnde factuurbedragen krijgt u te zien in een duidelijk overzicht.


Profiteer van de expertise van de markleider in kredietbeheer

De weg naar een financieel gezond bedrijf