Meest gebruikte diensten in de publieke sector
Publieke sector worstelen met de aanpak van openstaande rekeneningen
Het innen van achterstallige factuurbedragen, is in de publieke sector niet vanzelfsprekend. Mensen, specifieke kennis en de juiste middelen ontbreken vaak. Het ligt ook gevoelig.
De inning van facturen is een secundair proces, dat intern vaak niet de aandacht krijgt die het verdient bij intercommunales, gemeentes, onderwijsinstellingen, openbaar vervoersmaatschappijen en parkeerbedrijven. Daarom doen steeds meer publieke instellingen beroep op Intrum.
Aanpak van schulden in de publieke sector >
Budget scholen negatief beïnvloed door ouders die niet willen betalen
Uit een onderzoek van financieel dienstverlener Intrum blijkt dat een pak van de schoolfacturen nooit betaald worden, ook niet na verschillende rappels. Een probleem dat de laatste jaren steeds erger is worden: 62% van de schooldirecties zegt dat facturen steeds minder stipt betaald worden.
Dit terwijl leerkrachten hun beklag doen - ook in de media - over het feit dat ze steeds vaker zelf moeten instaan voor de aankoop van lesmateriaal. Correcte betaling van de facturen door de ouders kan ervoor zorgen dat leerkrachten het lesmateriaal niet langer uit eigen zak hoeven te betalen.
De impact van wanbetalers op scholen >
Waarom kiezen voor Intrum?
Full-service dienstverlener
Ervaring met strategische projecten
Investering in technologie
Ethische aanpak
Something went wrong. Please contact administrator.
Profiteer van de expertise van de marktleider in kredietbeheer
De weg naar een financieel gezond bedrijf
loading...