Publieke sector worstelen met de aanpak van openstaande rekeneningen

Het innen van achterstallige factuurbedragen, is in de publieke sector niet vanzelfsprekend. Mensen, specifieke kennis en de juiste middelen ontbreken vaak. Het ligt ook gevoelig.

De gemeenteambtenaar wil niet het “gevecht” aangaan met de burger. De schooldirecteur niet met de ouders. Voor een gemeente staat de burger centraal. Voor een school de leerlingen. De inning van facturen is een secundair proces, dat intern vaak niet de aandacht krijgt die het verdient. Daarom doen steeds meer publieke instellingen beroep op Intrum.

Voordelen van samenwerken met Intrum

Overheden, Openbaar vervoersbedrijven, parkeerbedrijven, scholen, bibliotheken: ze doen allemaal beroep op Intrum voor de inning van openstaande rekeningen. En daar hebben ze goede redenen voor:

 

  1. De workload bij de eigen diensten en mensen vermindert.
  2. Een tijdige en gestructureerde opvolging van openstaande factuurbedragen is gegarandeerd.
  3. Wij recupereren meer én sneller.
  4. U bent zeker van een professionele aanpak, die klantgerichtheid hoog in het vaandel draagt.

 

Intrum vertrekt vanuit een sociale dimensie

Wij streven naar een optimale inning van achterstallige bedragen maar hanteren hierbij geen agressieve praktijken. Onze correspondentie en telefoongesprekken vertrekken vanuit een sociale dimensie. Onze dossierbeheerders zijn goed opgeleid, perfect gebriefd en volgen een strikte deontologische code.

U kan uw volledige credit management proces aan ons uitbesteden. Of u kan beslissen om bepaalde elementen uit handen te geven.

Vraag prijsofferte

Kies de credit management diensten die u interesseren & ontvang een prijsvoorstel.

Vraag prijsofferte voor één of meerdere van onze diensten. Wij verwerken uw gegevens zo spoedig mogelijk en contacteren u met een prijsvoorstel op maat.

Vul de velden in en klik "verzenden":