Klantenservice tijdens de hele kredietcyclus

De volledige klantenservice die Intrum zijn opdrachtgevers biedt is zorgvuldig afgestemd op een optimale combinatie van effectiviteit en toonaangevende klantenzorg.

Dit is wat we doen om dat te bereiken:

  1. Bewustzijn – ons merk en onze reputatie zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan opdat wij en onze opdrachtgevers ethisch te werk gaan.
  2. Meldingen – we kunnen automatisch incassoberichten en -instructies verzenden en klanten links aanbieden naar verschillende betalingsmogelijkheden, zodat betalen een fluitje van een cent wordt.
  3. Communicatie – we zorgen ervoor dat klanten altijd en op eenvoudige wijze toegang hebben tot informatie, en maken gebruik van technologie en competente klantenservicemedewerkers om klanten meerdere contactopties te bieden.
  4. Afwikkeling – we behandelen alle klanten eerlijk en met respect, met transparante betalingsplannen, een volledig overzicht van openstaande betalingen en eerlijke procedures in alle fasen van de kredietcyclus.
  5. Betaling – we bieden meerdere moeiteloze betalingsopties zodat niets de afwikkeling van het dossier in de weg staat.
  6. Feedback – we vragen feedback aan klanten en doen daar ook wat mee, om individuele gevallen op te lossen en de ervaring voor alle klanten te verbeteren.