Nieuws: Een op de drie Nederlanders met hoog inkomen kan door geldgebrek rekening niet betalen. 

Uit recent onderzoek van Intrum onder 1.000 Nederlanders blijkt dat één op de drie Nederlanders met een hoog inkomen door geldgebrek soms een rekening niet meer kan betalen. Lees hier het hele bericht en bestel de ECPR 2022.

Telecom: zelfs bij een groot aantal facturen garanderen wij een individuele aanpak

De telecomsector gaat met unieke uitdagingen gepaard, zoals het terugdringen van het klantenverloop en het garanderen van een uitstekende ervaring.

Als een sterk ontwikkelde sector is de telecom in aanzienlijke mate geconsolideerd. Ze wordt echter met een aantal intense uitdagingen geconfronteerd. Tegenwoordig kunnen klanten gemakkelijk van leverancier veranderen, en de prijzen en marges staan aanhoudend onder druk.

De hoogste prioriteit is dan ook het klantenverloop terugdringen, door ervoor te zorgen dat klanten goed worden behandeld en tevreden zijn.

Bij Intrum behandelen we elke klant met dezelfde zorg, ongeacht de communicatievorm of de fase in het proces. Boodschappen, kanalen en acties worden toegesneden op elke individuele klant: dat zorgt zowel voor een betere klantervaring als voor een vlotter betalingsproces. Gezien de grootte en de omvang van de telecomsector kan dit al het verschil maken.

Hoe eerder u een beroep doet op een partner voor kredietbeheer, hoe groter de kans dat de klantervaring verbetert en hoe kleiner de kans dat klanten overstappen naar een andere provider. Daarom leveren wij voor veel van onze opdrachtgevers uit de telecomsector facturatie- en herinneringsdiensten.

De telecomsector is ook een sterk internationale sector, met enorme hoeveelheden klanten in verschillende valuta's en markten in andere stadia van hun ontwikkeling. Als marktleider bevindt Intrum zich in de ideale positie om de sector te ondersteunen.