Incasso voor nutsbedrijven: een betere customer journey

De customer journey is cruciaal om ervoor te zorgen dat consumenten tevreden zijn met hun leveranciers van nutsvoorzieningen en de kans groter is dat ze loyaal blijven. Bij Intrum weten we als geen ander hoe we dat traject soepel kunnen laten verlopen, van de beginfase van de facturatie tot de aanpak van complexe incassosituaties.

 

Hoe uw customer journey verbeteren >

Ernstige problemen met onbetaalde energiefacturen door stijgende energieprijzen

De werkdruk op de financiële afdelingen van de energieleveranciers gaat flink toenemen door de exploderende energieprijzen. “Vandaag ondervinden ze echter nog weinig stijging in de wanbetalingen, maar ze maken zich wel zorgen”, dit lezen wij vandaag nog via de Federatie van de Belgische Electricitietis- en Gasbedrijven. Maar de voortekenen zijn er en de gevolgen zullen niet uitblijven.

 

Dek uw energiebedrijf in tegen het stijgend betalingsrisico >


Waarom kiezen voor Intrum?

Full-service dienstverlener


We zijn begaan met uw klanten


Optimale Customer Journey


Toonaangevende expertise binnen de sector


“Energieleveranciers moeten hun financiële administratie in 2022 snel opschalen zodat onbetaalde klantenfacturen geen bijkomend beslag leggen op hun cashflow. Vooral de toename van het aantal afbetalingsplannen dreigt hun werking zwaarder te belasten.”

Guy Colpaert, Managing Director Intrum Benelux

Profiteer van de expertise van de marktleider in kredietbeheer

De weg naar een financieel gezond bedrijf