Wie we zijn en wat we doen

Met een geschiedenis die meer dan 100 jaar terug gaat werd Intrum, na de combinatie Intrum Justitia en Lindorff, in 2017 het grootste credit management bedrijf ter wereld. Intrum heeft kantoren in 24 landen in Europa. Met meer dan 8000 werknemers die zich inzetten om uw bedrijf een boost te geven en uw klanten terug te brengen naar een leven van duurzame uitgaven, is Intrum hier om u te helpen.

Wanneer we contact opnemen met uw klanten, weten we dat sommigen nog nooit eerder contact hebben gehad met een incassobedrijf. Ze zijn misschien gestrest, bang en misschien een beetje in verwarring over wat de incassobrief die ze hebben ontvangen eigenlijk betekent. Onze medewerkers zijn specifiek opgeleid om deze klant te helpen en zijn uitgerust met de juiste kennis en tools voor het creëren van een betrouwbare en open dialoog. Ze kunnen de klant begeleiden om hen te helpen hun zaak op te lossen en opnieuw winstgevende klanten voor onze opdrachtgevers te worden.

Benieuwd met wie onze medewerkers gesprekken voeren?

We praten met de jonge student die vergeten is een factuur te betalen en ​​zich af vraagt hoe hij het bedrag dat hij verschuldigd is kan betalen. We praten met het oudere echtpaar dat achterloopt op hun rekeningen en hulp nodig hebben bij het bepalen van prioriteit door aan tegeven wat eerst te betalen. We praten met de alleenstaande werkloze moeder die niet weet hoe ze de eindjes aan elkaar moet knopen. Dit is wat we doen. Elke dag.

Benieuwd voor wie we werken?

Wij werken voor bedrijven, organisaties en overheden - groot en klein - in alle sectoren. Ons doel is om hen te helpen hun openstaande rekeningen of kredieten betaald te krijgen en hun bedrijf te laten groeien. Intrum biedt een brede selectie aan diensten, waaronder het incasseren van schulden, het kopen van schulden, betalings- en factureringsdiensten en reminder services.

Wanneer onze opdrachtgevers ons een zaak sturen, weten we dat ze hun geld snel en betrouwbaar nodig hebben. Misschien nog belangrijker is het dat we weten dat ze graag hun klanten behouden. Churn verminderen en klanten herstellen. Bij Intrum zijn we trots op hoe we ethisch ondernemen en hoe we streven naar het stimuleren van de innovatie en operationele effectiviteit in onze sector.